Global Hospital en Brahma Kumaris helpen Nepal

Een groep van 5.000 mensen van het Global Hospital en van de Brahma Kumaris World Spiritual University hebben zich onlangs met man en macht ingezet om Nepal te ondersteunen na de heftige aardbeving 25 april dit jaar (gevolgd door nog meer bevingen).

Er zijn direct vele ladingen medicamenten, voedsel, dekens, tenten etc. naar Nepal gebracht. Medische kampen zijn opgezet en functioneren nog steeds op volle toeren.

Het Global Hospital en de Brahma Kumaris zijn heel bekend in India en hebben een uitstekende naam. Vanwege deze betrouwbare positie zijn ze bij de hulpoperatie ondersteund door Indian Railways en Jet Airways. Indian Railways bracht alle hulpgoederen naar New Delhi en Jet Airways regelde daar vandaan het transport van de zendingen naar Nepal.De hulp blijft voorlopig doorgaan.