Folder

Nieuwe folder Stichting Global Hospital Nederland

Natuurlijk is het internet tegenwoordig dé place to be als je informatie zoekt over een bepaald onderwerp. Dus hebben wij als Stichting Global Hospital Nederland sinds kort een prachtige, uitgebreide website: www.globalhospital.nl. Maar wij denken ook dat folders nog steeds prima dienst kunnen doen, bijvoorbeeld  als eerste kennismaking. Je reikt zo’n folder gemakkelijk uit, je geeft ‘m gemakkelijk door en het is een fijne reminder op iemands bureau om op een later tijdstip toch eens de site te gaan bekijken.

Daarom hebben wij dus ook een nieuwe folder gemaakt! Met informatie over het Global Hospital in India op de ene helft, en informatie over onze Stichting Global Hospital Nederland op de andere. En uiteraard veel mooie foto’s! Bekijk de folder online door hier te klikken.

Wil je zo’n folder ontvangen, of misschien zelfs wel meer dan één, mail dan even naar de secretaris van de Stichting Global Hospital Nederland, Marjon Steenbeek. Dat kan via het contactformulier op deze website. Vermeld duidelijk je adres en het aantal folders dat je wilt.